2013. 03. 16.

●1.Rész ●

1.Rész! Tengeren


Ültem a tengerparton, csak néztem ki a fejemből. Ahogy a nap ment le, és a felhők színeket váltottak. Csodálatos látvány. Lehet, hogy ezt az egészet az ablakomból is tudnám figyelni, hiszen itt lakunk egy kisebb kertes házban a parton. De akkor nem érezném, hogy a lágyan fújó szél megemeli a hajamat, vagy csak nem látnám, hogy elviszi a homokot. Kezemet magam mellé rakom, és egy maréknyi homokot veszek fel, lassan váll magasságba rakom a kezem és engedem, hogy az ujjaim között kivigye a szél. Szeretek a homokkal játszani, többször meg ismétlem a mozdulatokat. Jó rövid nadrágom már tele van a szemcsés barna porral, nem beszélve, hogy a pólóm is olyan már. Leporolom a kezemet, majd előhalászom a telefonom a zsebemből. Mikor a csuklómra nézek meglátom a karláncom ami a legfontosabb számomra. Anyukámé volt, aki már nincsen velünk. Így apukámmal és testvéremmel élem az életem. Anyukám halála előtt adta nekem, ahogy rám akasztotta azonnal kihunyt benne a fény. Akkor törtem végképp össze, hiszen ő volt nekem a világ. Meg a családomat ő tette össze. Majd elment, így 3-an maradtunk.. Lassan fel álltam, majd elkezdtem sétálni, bokámat bele eresztettem a vízbe, így a cipőmet és a telefonomat tartottam a kezemben. Mögöttem csoszogást hallottam, ismert kislány csoszogást. Mikor megfordultam kishúgom futott felém, mögötte apa jött.
- Hope! - kaptam fel Gracet.
- Apa! Hogy-hogy lejöttetek? - néztem rá apára. 
- Sétára vágytunk! - mosolygott. Grace apára ütött, én anyára. Ezért van, hogy ő barna én meg szőke vagyok. Letettem, így közénk jött. Megfogta apa, majd az én kezemet is.
- Hintázni akarok! - mondta gyermek pöszeséggel. Kicsit megemeltük apával így ringattuk a kevesebb mint 5 éves kislányt. 

***

- Jó éjszakát lányok! - köszönt be apa hozzánk. Mivel még Grace nincsen 5 éves se így még velem alszik a szobában. De egy külön ágyban, mert belőlem kirugdos mindent. Lassan a jobb oldalamra fordultam úgy néztem az ablakon keresztül a holdat. Csendesek az éjszakák nálunk, most is az volt. De valami nyugtalanított engem, letoltam magamról a takarót, majd az ablakhoz siettem. Feltoltam azt, és kicsit kilestem. Semmi. Visszadugtam a fejem, majd a belső párkányra ültem. Akárhányszor felnézek az égre tudom, hogy ott van. Anya figyel ránk, vigyáz ránk. Kicsi szellő ringatta meg a függönyt. Ilyenkor jól beleszippantok a levegőbe, hogy tudjam Ő jött-e be. Mindig azt mondom, hogy itt van velem, segít legyűrni az akadályokat. Persze csak mosolygok, holnapi napom nem lesz a legunalmasabb. Hiszen síelni megyünk, nyáron síelni. Jó kis program nem? Bőröndök már az ajtónál vannak, a szekrényem majdnem teljesen üres.
- Hope! - hallottam Grace hangját. Felé fordítottam a fejem láttam, hogy megtörli a szemét majd fel áll és felém biceg.
Gyorsan fel kaptam és az ölembe ültettem.
- Nézz fel az égre! Mit látsz? - felnézett, majd kikerekedett a szeme.
- Sok csillag, ott a hold, kicsi felhők! - mondta aranyosan. Csak mosolyogni tudok rajta, kivéve amikor megtép.
- Mennyünk aludni Garce!
- Hope! Itt van? - nézett rám. Azonnal tudtam, hogy mire céloz.
- Mindig itt van! Csak nem látjuk! - ezzel fel álltam, és leraktam a kislányt. Becsuktam az ablakot, elhúztam a függönyt. Megfordultam, húgom már az ágyban feküdt. Csak a szeme csillogott. Magam is lefeküdtem a saját ágyamba. Magamra húztam a takarót, be állítottam a telefonomat ébresztőre. Jobb oldalamra fordulva vártam a holnapot...



Sziasztok!
Tudom, hogy rövid lett, de remélem tetszett!
Hagyj kommentet, ha igen.
Első résznek szerintem megteszi.. 
bye.#offline


13 megjegyzés:

  1. ez tök jóóó mikor lesz kövii?? :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm! Akkor úgy néz ki ma lesz rész. :) xx

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, már most! :) Én úgy vagyok az olvasással, hogy elolvasom az első 3 mondatot és Én már abból tudom, hogy érdemes-e tovább olvasni! Ez egy olyan blog, amit érdemes olvasni! Ezt nem tudtam otthagyni, mint kb. másik 30-at, mert kíváncsi voltam és vagyok a folytatásra! Nagyon jól írsz, tehetséges vagy :) várom a többi részt! ;) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O.o Köszönöm a hosszú kommit! Nem vagyok tehetséges, csak megírom amire gondolok. Úgy néz ki ma lesz 2.-ik de nem biztos. :)

      Törlés
  5. OMG ez király lett gyorsan kövit <3 :DD

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik,és a videó is nagyon jó,várom a kovit :D

    VálaszTörlés