2013. 03. 19.

●3.Rész●

Sziasztok édeskéim! Édes kincseim akik annyi örömet hoztok a világomba! Meg kell valljam egyszerűen annyira odáig vagyok már! Leülök a gép elé és senki nem tudja lekavarni az arcomról a mosolyt. Egyszerűen.. És amikor meglátom, hogy mennyi a feliratkozóm, és a kommentek is növekszenek egyszerűen.. "ááááááááá" Egész hétvégén est csináltam. Imádlak titeket! Mielőtt elkezdenétek olvasni a 3. Rész mivel megvan a 17 követőm így 12 komi után hozok részt!  Nem akarok rosszat, csak szeretném Jobban látni, hogy az olvasóimat érdekli-e a sztori. ( Ha meglesz 12 akkor lehet hamarabb hozok részt  mint szerda)
Na de Jó olvasást.

~Telefonhívások~

 ~ Zayn Malik ~

- Zayn! Nem bírom tovább csinálni! - hallottam a mellettem ülő Niall hangját aki a takaróba bújt. Horror filmet nézni elkezdeni éjszaka csak úgy nem a legjobb dolog. Harry meg már békésen szunyókál fent, miért is ne? Én meg maradjak itt egy beszarival aki még mindig fogdossa a karom.
- Niall! Elengednéd a karom? - néztem rá szúrós tekintettel. Kipattantak a szemei, majd azonnal elengedett. Most a takaróhoz bújt hozzá. Mi lenne velem nélküle, nem lenne kin röhögni. Nagyokat nyújtózkodtam majd fel álltam. - Jó éjt haver! - mondtam, és kezdtem volna felfele menni.
- Ugye nem akarsz itt hagyni? - pattant fel és jött mellém.
- Niall! Mondtam már, hogy van mogyorókrém? - mosolyodtam és és tettem úgy mintha elkezdenék futni a konyha felé. Persze bevette így be sprintelt a konyhába én meg fel az emeletre. Bezárkóztam a szobámba, ahol már aludt Ő. Édes kicsi szerelmem.
- Karina! - adtam a nevet és azonnal fel emelte a fejét, kicsi húsgombóc. Rávettettem magam az ágyon, majd elkezdett harapdálni. Mindig így szoktunk játszani.
- Zayn! Hagy már azt a kutyát és aludj! - üvöltött át Harry a szembe lévő szobából. Levettem a kutyust az ágyról és a helyére fektettem. Levettem izmos testemről a pólót, és a nadrágot is. Oda mentem a tükör elé és végignéztem magamon. Zöld bokszeremnél meg állt a tekintetem. Niall aláírása virított rajta, tönkre tette a kedvenc bokszerem! Megfogtam a fejem majd elkezdtem gondolkodni." Mi lenne ha összefirkálnám az egyik cipőjét? " - ez gonoszul "hangzott". Vállat megvonva besétáltam a fürdőbe. Lekaptam magamról az utolsó ruhadarabot, majd meg engedtem már a kabinban a jó meleg vizet. Éreztem, hogy a hajszálaim között csurog le a víz. Elképesztő érzés. Hajamról a hasamra, majd onnan le. Megfogtam a tusfürdőm jó alaposan bekentem magam. Láttam, hogy az ajtó nyitódik majd beszalad rajta az én kicsi kutyusom. Szó szerint kinyitotta a zuhanykabin ajtaját, és bemászott. Össze vissza rázta a bundáját mikor ráment a víz.
- Karina! Nem leskelődhetsz! - szóltam rá nevetve. Persze ekkor leült és a lábaim előtt nézett fel rám. Ez a kutya szórakozik velem. Elkezdett össze vissza ugrálni, én meg annyira nevettem, hogy le ereszkedtem így az ölembe tudott jönni. Játszottunk egy kicsit. Majd fel álltam és kiléptem a kabinból. Egy törölközőt csavartam magam köré, majd kisétáltam onnan is. Ágyamban meglepő személy fogadott.

~ Niall Horan ~

- Meglepetés! - mutogattam össze vissza majd bebújtam Zayn takarója alá. Kicsit félek a film után, hiszen mégis az Átok háromról van szó.
- Niall! Ennyire befostál? - éreztem, hogy mellém fekszik majd bebúj a takaró alá. Én kibújtam ekkor megláttam, hogy egy szál semmiben fekszik mellettem. 
- Nem! - tettem össze a kezem, majd éreztem, hogy a takaró meg emelkedik majd összehúzódik. - Jézusom! - pattantam a nyakába.
- Csak felvettem a bokszerem! Mégsem fogok melletted egy szál semmibe aludni! - nevette el magát. Duzzogva, de álomra hajtottam a fejem..

**Reggel**


Olyan szinten éhes voltam, hogy még fent sem voltam de a konyhában már ügyeskedtem a reggelivel Harryvel együtt. Palacsintát akartunk előszőr csinálni, de nem volt itthon tojás így maradtunk  a gabonapehelynél. Zayn mivel modell ügynökségnél dolgok így már kora reggel nincsen itthon. Nem Zayn a modell, ő a fotós. De meg kell hagyni akadnak rá a csajok, még én is..
- Niall! - szólt rám Harry amikor össze öntöttem a ketchupot és a  tejfölt véletlenül.
- Bocsi, bocsi! - adtam a választ és akartam menni a másik adag tejfölért. - Ebbe biztos tejföl kell? - néztem rá hülyén.
- Niall! - szólt rám megint. Én meg engedelmesen a kezébe nyomtam az adag löttyöt.

~ Harry Styles ~

- Harry! Csörög a telefonod! - szólt rám Niall. Azonnal a zsebemhez kaptam amiben csörgött a készülék. Kicsit megtöröltem a kezem, majd kivettem a telefonom a zsebemből. Felvettem.
- Halló?
- Szia Harry! Emlékszel még rám? - csengett az ismerős hang.
- Billy! Te vagy az? Jézusom, de régen beszéltünk! - mosolyogva ültem le a kanapéra.
- Na arról lenne szó, hogy a lányomat rossz gépre tették fel, így nem a sí paradicsomban kötött ki hanem Londonban! - mondta ki. Kikerekedett a szemem, majd Niallre pillantottam. Aki azonnal odasuhant hozzám.
- Billy! Kinyögnéd már? - szóltam bele idegesen. Állam megfeszült.
- Arról lenne szó, hogy nem lakhatna nálatok 1 hónapig? Amúgy sem akarna ide jönni most! - adta a választ. Kifújtam a bent tartott levegőt, majd újra beszélni kezdtem.
- Nem biztos, hogy jó ötlet! Hiszen.. Na tudod, hogy mi volt akkor!
- Tudom Harry! De kérlek! Úgy sem emlékszik semmire, most újrakezdhetnéd!
- Rendben! De most le kell tennem! Megyünk a repülőtérre! - ezzel letettem. Közben már Zayn is megjött az ügynökségtől, így 4 szempár figyelt a kanapéról ülve.
- Mi van Hazza? - nézett rám Zayn.
- Hope Clark idejön! - adtam lesütött szemmel a választ. Niall felpattant a helyéről és elkezdett össze vissza keringeni a szobában.
- Mármint az a Hope? - nézett rám a szöszi. Lassan bólintottam egyet, majd az arcomat a kezembe temettem.. [...]


Mivel tudom, hogy az elején alig ha elolvasták azt a jó hosszú szöveget megint meg említeném, hogy 10 komment után jön az új rész. Ami lehet, hogy még szerda előtt meg is lesz. Ha nem lesz meg akkor csak jövő hét szerdán lesz. Köszönöm az olvasást. Ja aki be akar lépni a facebook csoportunkba az [ITT]  Megteheti! Az olvasóimnak van készítve! #offline.

12 megjegyzés:

  1. imádom! remélem hamar meglesz a 10 komment és hozod a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de várom a kövit szentisten :$

    VálaszTörlés
  3. kicsit összezavarodtam :/ mi is volt akkor ? :DD
    de azért imádoom kövit *o*

    VálaszTörlés
  4. Annyira de annyira imadom varom a kovii reszt hamar hozd <3 <3

    VálaszTörlés
  5. áááá! :D most keztem el olvasni és iszonyat jóó lett! :D Imádom! Folytatást!!!!♥ :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett!!*--*
    Várom a kövit remélem hamar meglesznek a komik...:DD

    VálaszTörlés
  7. nagyon tetszik!! *__* Csak egy kicsit furcsán fogalmazol, de nagyon jó!! *__* Siess a kövivel! :D

    VálaszTörlés
  8. ááááá imádom♥
    nagyon jò :$

    VálaszTörlés
  9. Viii erre nincsenek szavak. Mindig megfogadom h nem olvasok több blogot mert már igy is sok van. És akkor facen megtaláltam a traillert és azonnal felkeltette az érdeklödésem. Ha van kedved légyszi nézz be hozzám és ha tetszik légyszi iratkozz fel. Mostmár te is tudod milyen jo érzés ha sokan szeretik amit irsz. Itt a blogom: kissyou-dictioner.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  10. óóóóóóó én sejtem h mivoolt.. de nem mondom el...hátha mások nem sejtik, vagy én gondolom rosszul.. :$$$ a részről... egyszerűen imádom! szavakbaönthetetlen! léccciii siess a résszel *---* nem bírok várni.. nagyon ügyes vagy ! annyit szeretnék kérdezni, hogy ez a rész(nekem) egy kicsit rövidnek tűnt... mindíg ilyen hosszúak lesznek? :D pussszi :* <333

    VálaszTörlés
  11. Úristen de izgii *.* siess a kövivel.! nem tudom már kivárni hogy mi lesz vagy mi volt Harry és Hope között :DDD

    VálaszTörlés