2013. 03. 25.

●7.Rész●

Hey sweeties!
Tudtátok, hogy imádom az olvasóimat?
Na akkor most kijelentem.: Imádom az olvasóimat!
Amikor belekezdtem először ki akartam törölni a blogot, de jöttetek ti, 
és segítetteket nekem! Tőletek jön az ötletem, ezt szeretném megköszönni egy
nagyon hosszú résszel! Ti vagytok a mindeneim! Komikat szeretnék látni!
+ Lehetne néhány rendszeresem? ( *HarryCukiNézés* ) 
Na csak ennyi lenne! Jó olvasást! #offline

 Mennyünk fodrászhoz 

Hope Clark ~

Mi az, hogy én mától Niall Horan barátnője vagyok? Nem vagyok egy fésű amit csak úgy lehet birtokolni. Miért lenne nekem fájdalmam, hogy Harry Samantával jár? Nem értem a fiúkat, habár soha nem lehet rajtuk ki igazodni, egyszer ez, másszor az. Holnapra összejön Vanessa Hudgensel? Mert neki így van kedve na nem! Harry és Samanta itt ülnek mellettem és nyáladzanak, kiráz a hideg, hogy hogyan lehet ilyen szinten szerelmesnek lenni. Lehet azért mert még nem voltam szerelmes igazán? Lehet, de akkor is!
- Na én felmentem! - adtam magamnak a parancsot majd valaki elkapta a kezem.
- Hope! Samanta arra gondolt, hogy jobban meg ismerkedjetek elmehetnétek plázázni. Hiszen azt minden lány szereti! - adott ki magából mindent Harry.
- Nekem jó! - néztem rá a lányra. Elmosolyodott, majd szólásra nyílt a szája.
- Akkor kettőkor elmegyünk! - ezzel Harry elengedte a karom, és felrohantam a szobámba. Elővettem a naplóm, amit 15 évesen nyitottam anya halála után, és elkezdtem jegyzetelni.
" Kedves naplóm! ( Ha kedves vagy )
Túlságosan is jól érezem magam már itt, nem hittem, hogy ennyire jó fejek a fiúk. Igaz még semmit nem tudok róluk, e azt igen, hogy Niall barátnője vagyok ( nem tudom miért ) Igazából ma megismertem Samantát aki kedves Styles úr barátnője. Nem tudom, hogy mi fog kisülni a kettő órakor induló vásárlásunkból. Jófej csajnak tűnik, nem olyan aki féltékeny mert a pasijával egy másik csaj egy házban él. Én kedvelem, majd meglátom, hogy a dolog visszafele milyen. Amit még le akartam írni róla az a mosolya. Egyfolytában mosolyog, mintha az élete teljesen boldog lenne. Egyszerűen le sem lehet róla törölni a vigyort. Este jelentkezem! Puszi Szia! " 
Ezzel betettem a fiókom legeldugottabb részébe, gyorsan betoltam a fiókom majd leültem az ágyamra. Kezembe vettem a laptopom, és a telefonom is. Gondoltam megnézek egy jó kis  filmet, kutattam a letöltéseim között a Csillagok Háborúja című filmet.
Gyorsan beraktam majd eldőltem az ágyon, ölembe tettem a laptopom, és a telefonom magam mellé. Hajamat gyorsan kivettem a szememből ( mert belement ) és úgy kezdtem el nézni a filmet.

Samanta Jessey ~


- Harry! Nagyon cuki ez a lány! - mutogattam aranyosan mire elmosolyodott barátom. Hihetetlen, hogy tud vele egy fedél alatt lenni. Tényleg színpatikus Hope, nem olyan mint a többi lány, hogy ki van cicomázva. Nekem nagyon "bejön" ha fiú lennék és nem lenne neki Niall ráhajtanék.
- Szerinted igaz amit Niall mondott? Hiszen csak egy napja van itt Hope! - nézett rám gyönyörű zöld szemeivel. Na igen, ezt én is furának tartottam.
- Mi van ha előtte is ismerték egymást? - tettem fel a kérdést. Megint elmosolyodott, majd az asztalt kezdte el nézni.
- Lehetetlen! Hiszen tőlem kérdezett meg mindent Niall róla! - adta a választ.
- Igazad van! - erre betört a kettő fiú a szobába és táncoltak örömükben. - Ti aztán elvagytok! - röhögtem és fogtam meg Harry kezét. Niallen fűszoknya volt, Zaynnen meg egy bokszer meg egy kókuszdió melltartó.
- Most miért? Olyan szexi vagyok! - simogatta meg kókuszdióit Zayn.
- Nagyon! - ráztam a fejem még mindig röhögve.
- Ne szóld le őket! Tudom, hogy én szexibb vagyok! - suttogta Hazza a fülembe.
- Azt lefogadom! - suttogtam vissza mire Zayn kikerekedett szemmel megállt a táncolásban. Niall még mindig a csípőjét rázta, és csinálta a Hawaai táncokat.
- Kikérem magamnak! Te még nem láttál engem döngetni! - erre húzogatni kezdte hátra a kezét, és a kicsi Zaynt kitolta.
- Hidd el! Nem is akarom! - ráztam a fejem.
- Most megsértettél! Megyek Hopehoz! Ő majd megmondja, hogy milyen szexi vagyok! - ezzel kiment volna, ha Niall meg nem fogja a kezét.
- Hozzá ne merj érni a csajomhoz! - ezzel Zayn lehajtott fejjel, leült a velem szemben lévő székre.
- Biztos vagy benne? - húzódott pervez mosoly a szájára.
 Igen! - ezzel fel álltam, el engedtem Harry kezét. - Felmegyek Hopehoz! - ezzel kiszaladtam a konyhából. Gyors léptekkel felmentem az emeletre, majd megkerestem Hope szobáját. Mivel minden tárva nyitva volt mint mindig ezért nem kellett sokat keresnem. Harry szobájával szemben volt, az enyém mellett. Kopogtam, majd megvártam a "jöhetsz" szót.
- Zavarlak? - néztem rá a lányra aki hatalmas szemekkel vette fel a szemét a laptopjáról.
- Filmet nézek! De ha akarsz te is Csillagok Háborúját nézni akkor jöhetsz! - mosolygott. A kedvencem ez a film! Ki nem hagyom!
- Hozok nasit! - ezzel lerohantam a konyhába. Lent a fiúk Harrynek táncoltak, amin kicsit kinyúlt a szemem.
- Mi ez a nagy sietség? - nézett rám Harry.
- Hopeppal filmet nézünk! - tettem be a popcorn-t a mikróba. Egész hamar kész lett, kivettem 2 csipszet , két literes kólát, meg kekszet, na meg a mogyorót. Nagyjából két tálcával rohantam fel az emeletre. Furcsa nem? Olyan sokan vannak olyanok akik féltékenyek lennének az én helyemben, de mire kell féltékenynek lennem? Harry szeret, ez a lényeg. Nem olyan, hogy megcsaljon. 
Vagyis olyan, de nem teszi. ( xd )

Hope Clark ~


- Te aztán felpakoltál! - állítottam meg a filmet, és tettem ki az ölemből a laptopot, segítettem Samnek behozni a ketőt hatalmas tálcát.
- Egy egész Csillagok Háborúja filmet néznünk meg! - nézett rám komoly fejjel.
- Jogos! - kaptam be egy mogyorót.
- Na akkor? - pattant be mellém az ágyba. El is indítottam a filmet.

~Délután kettő óra!~

Hatalmas sebességgel mentem be a fürdőbe átöltözni. Az egész filmet megnéztük meg még kettő sorozatot is. Tényleg kedvelem Samantát, folyton ölelgetett és még le is köpött egy kicsit. Szerintem kedveljük egymást, felvettem ezt.:

Ez a kedvenc összeállításom. Igaz a cipőt még nem hordtam soha, hiszen még soha nem jártam magassarkúban, de most itt az ideje. Hajamat kicsit ki engedtem, majd kivasaltam.
- Hope! - jött be Samanta a fürdőbe, aminek az ajtaja tárva nyitva volt. - Hű! De csini vagy! - ahogy végignéztem rajta, nagyon cuki volt ő is.
- Te is szexi vagy! - ezzel visszanéztem a tükörbe.
- Miután letetted a hajvasalót, indulunk jó?
- Rendben! - ezzel kiment. Mosolyogva néztem végig magamon a tükörben. Amikor már ténylegesen elraktam a hajvasalóm kimentem a fürdőből, és zsebre vágtam a telefonom. Felvettem egy táskát, majd lerobogtam a földszintre. Ahol azonnal 4 szempár ütött rajtam tekintetet.
- Mondtam, hogy szexi! - nézett rá Samanta Harryre.
- Jók legyetek! - jött oda hozzám Niall és nyomott egy puszit a homlokomra. Ha nem lennék ebben a helyzetben letoltam volna neki egy pofont, de nem akarom mindenki előtt, hogy földre essen.
- Na sziasztok fiúk! - ezzel kijöttünk az ajtón.



Plázás után a taxiban!

- Szerintem szép lett! - néztem meg egy tincset a hajamon. Meg utáltam a szőkét, így gyorsan bementünk a fodrászhoz és befestettük természetes barnára.
- Szerintem is nagyon! Jobb mint a szőke! De ez a kék a pólódon micsoda? - mutatott a hasamra. Majd felpöckölte a pólóm így látszódott a köldököm. - Neked mióta van piercinged? - ezt látta a fehér pólóm alatt. Kicsi kék virág alakú piercing.
- Egyébként anyukámé volt! Csak.. - megakadt a szavam.
- Nem kell kimondani! Értem! - ölelt meg. Cuki ez a lány. 
- Kérem itt álljon meg! - szóltam, hogy nem mennyünk túl a házunkon. Gyorsan kifizettem a taxit, majd becipekedtünk a szatyrokat. Igaz nehézkesen de bejutottunk a házba.
A fiúk filmet néztek, de mikor ledobtuk a szatyrokat mindenki felénk nézett.
- Mi a szar van Rajtad? - kiáltott rám Harry.
- De tiszta cuki! Jobb mint az előző! - szóltam neki vissza.
- Szerintem is jól néz ki! - egyezett bele Niall.
- Szerintem is jó! - nézett rám Zayn.
- Hülyékkel vagyok körülvéve! - ezzel Harry felrohant a szobájába...





12 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett! *__* siess a kövivel! Egyébként meg kérdezhetem, milyen programmal csináltad a videót? :DD

    VálaszTörlés
  2. jaj dejóó :D nekem nagyon szimpatikus Sam :D miközben olvastam, elképzeltem ahogy Zayn és Niall táncolnak... xddd jó hosszú lett a rész *-* én Hope-ot nehezen tudom elképzelni barna hajjal, de majd megpróbálom.. :D én már rendszeresed vagyok, ezért nem tudok még1x az lenni.. :PP ügyes vagy köszi hogy ilyen hamar hoztad az új részt , és nagyon várom a kövit *--* pusszancs :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii!!!!! Igazából nekem is szimpi.. Olyan sok blog volt már, ahol a csaj utálta a főszereplőt, így megpróbáltam kedvessé tenni Samet. :) Igazéból asszem az első képen Hope barna hajjal van! Szerintem már csak szombaton lesz, puszi bye

      Törlés
  3. omg nagyon nagyon jó lett *___*
    Samanta tényleg nagyon cukii :))
    annyira vàrom a folytatàst ^^ :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. O.M.G! Megint komiztál.. xdd
      Szerintem is! Szombaton vagy pénteken! xx

      Törlés
  4. Viii nagyon tetszik és nagyon szeretem. Siess a kovivel és ha van kedved nézz be hozzàm. Ha tetszik feliratkozol? Itt a blogom: kissyou-directioner.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. jujj de rohadt jó rész lett, Zayn és Niall táncén nevettem ahogy elképzeltem, és azt akarom meg kérni hogy be tudnád linkelni hogy milyen programmal, csináltad a videót? :DD mert nekem nem hozza ki, szóval azt be tudnád linkelni amelyiket pontosan letöltötted, köszönöm előre xx

    VálaszTörlés
  6. Köszi! :) Öhm nem tudom mert cd-ről kaptam én is! De ha találok valamit akkor linkelem! xx

    VálaszTörlés
  7. Sam de aranyos :33
    awwwh, imádom a blogod *-*

    VálaszTörlés