2013. 03. 26.

●8.Rész●

Drágaságaim! Egyszerűen nem értem, megírtam a részt és most írhatom újra. Egyszerűen nem tom, hogy mi van velem. Na nem érdekel, meghoztam a részt, Vali Veres ne küld el minden részhez a blogod! Elkezdtem olvasni, csak még nem fejeztem be! Nem fogok komizni, mert nem szoktam olyan blogokhoz amik nem annyira tetszenek. ( összesen 3 blogot olvasok ). Meghoztam a részt. Kicsit rövid lett, de Perverz! 


 Most mit tegyek? Szeretem!

Felrohantam Harry után, miután mindenki lelépett itthonról. Samanatval mentek bulizni a többiek. Én meg nem fogok egymagamban ücsörögni, úgy szedtem a lábaim mint még soha. Ahogy benyitottam a szobába, Harry az ágyamon feküdt és a naplómat (?!) olvasta. Kikerekedett szemmel, nézegette, így nem is látta, hogy bejöttem. Jön a terv!
a, megkéri szépen!
- Harry! Kérlek tedd le a naplóm!
- Nem!  - adta a választ.
b, Leteper, elvesz, győz! - gondoltam magamban, majd rohanni kezdtem a fiú felé. Azonanl ráugrottam és kitéptem a naplóm a kezei közül. Azonnal eldobtam, majd meg akartam pofozni. De gyorsan felült, és megragadta a kezem. Erősen kezdte el szorítani.
- Komolyan? Csak meg akart védeni tőlem? - jobban szorította nagyon fájt. - Válaszolj! - ekkor kicsit hátra húzta azt.
- Én nem tudom mit akar! Ez fáj! - néztem a csuklómra, már könnyek jöttek ki a szememből. Azt hittem aranyos, és kedves fiú. De nem! Gondolat menetemből Ő zökkentett ki mikor elengedte a csuklóm. Azonnal magamhoz kaptam a kezem, majd megvártam míg az előttem térdelő Harry kicsit eltávolodik tőlem. 
- Ezt visszakapod! - röhögtem el magam!
- Hazudtál te kis mocsok? - tepert le és kezdett el csikizni! Majdnem megfulladtam a röhögéstől, de nem hagyta abba. Minél jobban csinálta, majd egyszer a derekamat csípte meg. Akkorát röhögtem, hogy rám borult az ember. Centik választották el ajkainkat, majd azonnal dörzsölni kezdte el az övét az enyémen. Most gyengéd volt, meg sem csókolt, csak dörzsölt. Kezei a fejem mellett támasztották őt, így felettem "feküdt". Ekkor csak mi voltunk számomra. Minden kívülállót kizártam, ami körülöttünk volt. Egyzer a számba harapott mire felnyögtem, majd  a szemébe néztem. Cikázó zöld szemei, már lángba borították a testem. Hope! Ez a szerelem! Akkor döbbentem rá, hogy szerelmes vagyok Harrybe.
- Ezt nem lehet! Barátnőd van! - löktem le egy kicsit magamtól. - Nem fog miattam tönkremenni a kapcsolatotok!
- Szerinted ha szeretném, most veled lennék? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
- Nem szereted?
- Már nem!
- Miért? - kikerekedett a szemem.
- Miattad! - ekkor megcsókolt. A szava hallatára azonnal megragadtam a tarkóját és magamhoz húztam. Felsőtestem érintkezett az övével, ahogy csókolt. behunyt szemem alatt elképzeltem őt,  teljesen megragadta a szívem. Csak húz, és húz hozzá közelebb. Megfogta a csípőm, és megszorította. Lábaim ketté váltak, így közéjük férkőzött. Egy percig nem hagyta abba a csókolásomat. 
- Harry! - szóltam rá mikor a ruhadarabokon keresztül ágyékát az enyémnek nyomta. - Nem lehet! - ezzel kijött a lábaim közül. Azt hittem megsértődött, de nem. Az ajtóhoz ment amit becsukot majd bezárta. Ablakhoz ment, ahol behúzta a sötétítőt. Még sötétebb lett a szobában, mivel már este volt. Újra felém mászott, majd a csuklómat fogta meg. Lágy puszit nyomott rá.
- Sajnálom! Nem akartam, Hope! - megint csókolni kezdte el. Kirázott a hideg, hogy egy ilyen dögös pasi engem csókolgat, engem a kis senkit. Mikor elengedte a csuklóm, hátrébb lépett. Levette a pólóját, majd a nadrágját is. Magam is levettem a pólóm, de kínzó lassúsággal szabadultam meg az anyagtól. Közben a hajamat kitöröltem a szememből, így rá láttem, hogy Harry már egy bokszerben áll előttem.  Mosolyra húzta a száját, majd felvett az ágyról. Azonnal a dereka köré tettem a kettő lábam, így megtartottam magam mikor a falnak nekidöntve elengedett. Egy kézzel simogatta az ajkam, míg a másikkal profin csatolta ki a melltartóm. Mikor le esett rólam az utolsó felsőtesét anyag,kikerekedett a szeme. De nem nyúlt kebleimhez, inkább a testét nekem nyomta, így már éreztem a fenekemnél a nem kis dudort. Kicsit nagyobbat nyögtem. Haját kezdtem el simogatni a tarkójánál.


Letett az ágyra, majd megint magamhoz húztam. Elkezdte szívni a nyakam. Ameddig szívta az érzékeny területem kezével bejárta a testem. Nadrágomnál megállt, éreztem eltávolodni az ajkát a nyakamtól, majd a szemeit láttam amik megtelnek vággyal. Aprób bólintottam majd elkezdte rólam lecibálni a nadrágot is. Nehezen ment neki, mert ez nagyon feszülős fajta. Mikor sikerült, már lihegett, és meglátta a francia bugyim.
- Örülök ha a lányok nem csak tangát hordanak! - reszelős hangja megőrjített. Annyira kívántam már őt, hogy azonnal magam kaptam le a bugyim és labdolt a többi ruha között. - Rossz ez a ruhadarab! - távolította el magáról a bokszert.


 Harry Styles ~

Úgy feküdt a karomon mint egy angyal, aki ki van szolgáltatva nekem. De nincsen, egyszerűen most rádöbbentem, hogy imádom őt, és nem csak a szex miatt. Ahogy csókolt, ahogy csókol, mindent amit csinál vagy csinált. Jól esett, igaz még a kínzásai is. Ahogy a hajam piszkálta, még a karjaimban is. Őrjítő. Ekkor megszólalt a telefonom. Megnéztem a kijelzőt, Zayn.
- Ezt fel kell vennem! - suttogtam majd egy puszit nyomtam a fejére.
- Én meg megyek zuhanyozni! - kacsintott és fel állt.
- Várj meg! - mosolyogtam, majd kinyújtotta a középső újját! - Még egyszer? - felnevetett, majd becsapódott a fürdőajtó. Felvettem a telefont.
- Héj jófiú! Nem jöttök el moziba?
- Most nincsen kedvem! - adtam a választ.
- Hát jó! Reggel már Samanta nem lesz otthon mert anyukájához kell mennie! - ezzel letette. Vállat vonva kimásztam az ágyból, majd a hajamat ráztam meg. Kicsi izzadság cseppek hullottak szét. Mosolyogva bementem a fürdőbe. Hallottam, hogy Hope még mindig fürdik, így azonnal be akartam állni a kabinba.
- Ne! 
- Láttalak már meztelenül! - röhögtem, igazat kapva kinyitotta az ajtót, amin hamar bemásztam. Nekem dőlt, így a hátán csurgott le a víz, gondolkozni kezdtem. Hogy mondjam el Samantának, hogy vége? Tudom, hogy megérti! De lehet, hogy bármit megtesz, hogy szétszedjen minket, egyszerűen bízok benne, de nem is. Puszilgatni kezdtem Hope fejét. Aki felnézett a kék szemivel. Gyönyörűek neki. Mosolygott majd lágyan puszit nyomott az ajkamra.
- Baj van Harry? - kerekedtek ki a szemei.
- Semmi baj! - mosolyogtam, majd magamhoz húztam. - Semmi baj nincs, Hope! [..] 


12 megjegyzés:

  1. *-* omgomgomgomg..... *-* nem tudok mást mondani.. ez hirtelen jött.... de nagyon jó lett :D #perverzfej :PP azért kicsit sajnálni fogom Samantát... de nembaj... végre eggyütt vannak *----* csak szombaton lesz új rész??? :o hogy fogom én addíg kibírni? :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy, hogy te leszel csipkerózsika, és ... (számolja a napokat ) és 4 napon át alszol csendes álomban! :) :) xx

      Törlés
    2. ......megpróbálom... :DDD

      Törlés
  2. most akkor lefeküdtek ? :) :D

    VálaszTörlés
  3. Azta k*rva..:OO
    Kib*szott jó lett!!!!!*--*
    Várom már a kövit...xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta k*rva! Nem beszélünk trágár módon! De írni lehet.. xd
      Szombaton jön! thx

      Törlés
  4. Imádom nagyon jó....hamar kovit :D

    VálaszTörlés
  5. de jòl ìrsz perverz részeket :>

    VálaszTörlés