2013. 04. 01.

●11.Rész●

Sziasztok!
Pár nap kihagyás után meghoztam a 11. Részt!
Eldöntöttem valamit! Látom, hogy nem komiztok sokan, de azt is látom, hogy 30 feliratkozóm van. ^^
Szóval, ha nem is komiztok akkor is látom, hogy több mint 30-an olvassák a blogom!
Nem muszáj komizni! Csak akkor pár szót hagyjatok, chatben, vagy nyomjatok a "tetszik"-re.
Képzeljétek! Új erőre kaptam, megálmodtam az egész blogot.
És valami fantasztikus lesz, köszönöm a jó ötleteket Legjobb barátnőmnek
akit majd a blog végén fel fogok tüntetni! Még valami, nem lesz egy hosszú blog.
Talán 30 részes lesz, de akkor 20 rész az első évad. 10 a Többi!
Sajnálom, de ez így jött ki. Remélem mindenki megérti!
Ja és még valami! Boldog húsvétot mindenkinek!
Jó olvasást.

● Gogo ●

Reggel volt, álmos voltam. Még az eső is szakadt, ki akart így felkelni a pihe-puha meleg ágyikóból? Hason feküdtem és horkoltam is. Szép kis látvány lehetek reggelente. Egyik lábam lelógott az ágyról, míg a másik teljesen fent volt.. Nyöszörgésre lettem figyelmes, megfordultam így Harry hajkoronájával találtam szembe magam. Kicsit fel ültem az ágyon, észrevettem, hogy minden ruha a földön hever, rajtam mondjuk volt egy póló, meg gondolom Harry egyik alsónadrágja. 
- Igen! És amikor azt mondta, hogy kakaó akkor meghalt! - kikerekedett a szemem, és az alvó Hazzára néztem aki beszélt álmában. Majdnem elröhögtem magam.
- És amikor Hazza beszélt álmában, Hope ráült a hasára! - suttogtam és rápattantam Harryre. Akinek ez a mozdulatom után kipattantak a szemei, és felült, én meg hátra dőltem.
- Nos! Mivel kettő egyre állunk, így most visszakapod! De ne most! - ezzel kivett az öléből, és maga mellé rakott. Kicsit megijedtem, túlságosan is nyugott volt Harry. Azonnal a homlokára tettem a kezem, de semmi. Mosolyogni kezdett, majd a kezemet elvette a fejéről. Fel állt, és a szekrényéhez ment. Végigmértem tökéletes alakját, kinyitotta a szekrényt. Kivett belőle egy nadrágot, és egy pólót is. Fiókjához ment, kivett egy rózsaszín (?!) bokszert. Kicsit elfordítottam a fejem, így a falat néztem. - Hope! Láttál már meztelenül! - hallottam, hogy felmászik az ágyra és hátulról átölel. Éreztem, hogy semmi sincsen rajta. - Tudod, aranyos vagy. - simogatta a hasamat.
- Harry cica! - húztam meg egy kicsit a haját, és mélyebben vettem a levegőt. Játszani akartam vele, tudtam mit akar. Így muszáj volt, mintha kényszerítettek volna.
- Hope! - nyögött egy kedveset, mikor férfiasságára tettem a kezem.
- Áll a lompos? - húzogattam a szemöldököm.
- Mennem kell! - nyögött megint, elröhögtem magam és azonnal fel álltam. Felkaptam egy pólót, és egy rövidnadrágot is. Copfba kötöttem a hajam és elé léptem.- Ez így nem ér! - dőlt hátra az ágyon. Kicsit kacsintottam majd, kimentem az ajtón. Egyből a nappalit céloztam meg. Zayn nagyban ült a kanapén és egy könyvet szorongatott a kezében.
- Jó reggelt! - köszönt kedvesen, amit én csak egy intéssel jutalmaztam. - Boldog szülinapot! - kiáltott utánam, nincs is szülinapom. Akkor, milyen nap van? Április 1-e nem lehet. Ekkor észrevettem, hogy telefonál. Biztosan az egyik haverjának telefonja van. Vállat vonva bementem a konyhába, ahol nem volt senki. Niall biztosan alszik, ha nem itt van. A hűtőhöz sétáltam és kinyitottam azt.
- Semmi kaja nincsen? - ordítottam. Ekkor Harry jött be a konyhába és mellém sétált.
- Niall elment kajáért, Zaynnek és nekem most el kell mennem! Ígérd meg, hogy nem csinálsz hülyeséget! - fogta meg a kezem, majd elgondolkoztam. Egy délután Harry és Zayn nélkül jól hangzik.. - Hope! Ne törd a fejed semmi hülyeségen! - szólt rám.
- Nem vagy az apám! Amúgy arra gondoltam, hogy elmegyek bankot rabolni, majd megszökök és sztriptízbárokban fogok táncolni, ilyen öregeknek. - röhögtem el magam. - Tudod, a gogo táncosok sokat keresnek! - röhögtem még mindig.
- Tudod! Ha megteszed kinyírlak! - kacsintott. - Nem fogom hagyni, hogy másoknak riszáld magad meztelenül! - komolyodott el.
- Csak figyeld! - kacsintottam, és levettem a pólóm, és a melltartóm is. Nadrágomat is lekaptam magamról, így egy száll tangában álltam. Kijöttem a konyhából, és Zaynt céloztam meg aki még mindig a könyvet olvasta. Odamentem elé, aki azonnal rám kapta tekintetét. Elmosolyodott és felült. Elkezdtem rázni a csípőm, és illegettem magam minden fele. Lehajoltam mikor háttal voltam neki. Nekem senki nem fog parancsolni, főleg nem a barátom. Sokat szenvedtem már az életben, nem fogok pont miatta. Zayn ölébe ültem, és még mindig táncoltam neki.
- Na ebből elég! - rontott ki Harry a konyhából. Megragadta a csuklóm, és azonnal magához rántott. Egyre jobban szorította. - Hogy képzeled ezt? - förmedt rám. Felhúztam a szemöldököm, majd a padlót vizsgáltam. - Nézz rám! - ordított, ránéztem de láttam, hogy Zayn meg sem mer nyikkanni.
- Nekem senki nem parancsol! - ordítottam és húztam ki magamat a karjaiból. - Túl sokat ártott már nekem a világ! Te nem fogsz nekem parancsolni! - még jobban kiabáltam. Már éppen el akartam menni mikor megfogta a kezem természetesen megint, Harry. - Engedj el! - kiabáltam és a kezünkre néztem..
- Fogd már fel! Hülye játékot űzöl! - nézett mélyen a szemembe. Zöld szemei sötétek voltak, de nem azért mert éppen kiélni akartam magát, hanem mert dühös volt. Még jobban szorította a csuklóm, ami már vér vörös volt. Szemeim tele lettek könnyel, de csak őt néztem. Barna hajam az arcomba hullott , kicsit megfújtam azt. De semmi, Harry tincsei ugyan úgy álltak mint mindig.
- Harry. Ez fáj! - néztem óvatosan a csuklómra, egyszerűen már vérzett a szorítástól, keze véres volt mikor elengedte a csuklóm. Mivel elég vékony rajta a bőt, hamar átszakad így lett véres. Harry a kezét nézte és ledöbbent. Egy lépést jött felém, de én meghátráltam. Csak rázta a fejét megbánóan, és megint egy lépést jött felém, de ugyan az történt.
- Kérlek! - nyújtotta felém a jobb kezét, megráztam a fejem és felrohantam a szobámba. Azonnal az ajtónak dőltem, lehetetlennek tűnt az egész. Hiszen én csak szórakoztam, eszembe nem jutott volna Zaynnel lefeküdni. Ajtócsapódásra lettem figyelmes, majd az ablakomhoz mentem. Láttam, hogy Harry beül a kocsiba majd elhajt. Lefeküdtem az ágyamra, mélyeket sóhajtottam. Arra lettem figyelmes, hogy kopognak az ajtómon. Mivel Harry nem lehetett így azonnal fel álltam, és kinyitottam az ajtót. Zaynnel találtam szembe magam. Azonnal az ajkaimnak esett, hülyeség volt. De haragudtam Harryre így azonnal visszacsókoltam, beljebb tolt, majd a lábával becsapta az ajtót, egyik kezével megfogta a derekam, míg a másikkal kulcsra zárta a szobát. Apró nyögés hagyta el a szám mikor az ágyékát nekem nyomta, alakult valami. Egyszerűen felpattantam a derekára, így leült velem az ágyra. Még mindig nem volt rajtam semmi, csak egy tanga így zavart, hogy sok ruha van rajta. Egyből levettem a pólóját, majd újra a szájának estem.
- Ugye tudod, hogy hülyeséget csinálsz? - röhögött egy aprót, mikor lehámoztam róla a nadrágját.
- Ennyi jár nekem! - mosolyogtam el magam..



****

Zayn Malik ~

Totál beindultam, nem tehettem róla, hogy neki estem. Ilyenkor a gatyám irányít nem az agyam. Egyszerűen csak ott volt az alkalom, ami egyszeri volt. Nem vagyok szerelmes Hopeba. De ki kellett most élnem magam. Harry pont elment, igaz ketten mentünk volna de jobb volt így. A sztriptíz bárokban nem nyúlhatsz a csajhoz, csak ő nyúl hozzád. Semmi élvezet nincsen benne, nem is értem Harry miért akart annyira elmenni. Hiszen csaja van aki kemény az ágyban. Csak feküdtem totál meztelenül a takaró alatt, mellettem Hope csak szuszogott. Meg se tudott nyikkanni. Halk morgások hagyták el a szám, nem volt jó ötlet, de élveztem.
- Ezt senki nem tudhatja! - végre megszólalt Csipkerózsika is.
- Nekem sem volt szándékomban! - pusziltam meg a fejét...

****
Hope Clark ~

Fürdőben szedtem össze magam, most biztosan azt gondoljátok "mekkora kurva" de nem vagyok az. Egyszerűen jó alkalom volt, és csak a szexen tudom lenyugtatni magam. Nem érzek semmit Zayn iránt, egy kaland aztán kész. Hajamat fésültem meg, mikor hallottam egy ajtócsapódást. Mivel Zayn már nem volt a szobában, így gondoltam Styles hazaért. Berontott a fürdőbe.
- Hope hallgass meg! - tért rá azonnal a szóra.
- Jó volt a sztriptíz bárban, Harry? - néztem rá, Zayn elmondta hova megy. De nem értettem, itt van egy olyan lány aki nem prűd, erre elmegy egy ribancokkal teli helyre? - Harry. Csak kérned kell! Táncolok én olyat neked amitől lehidalsz! - ráncoltam össze a szemöldököm.
- Lehet, hogy ott voltam! De nem azért! Egy haverom kért meg, hogy legyek biztonsági őr! - tudtam, hogy hazudik.
- Figyelj! Ha most elmondok neked valamit, nem akadsz ki? - el kellett neki mondanom, nem bírtam a szemébe hazudni. Túlságosan szeretem ahhoz. 
- Igen! - dőlt neki a pultnak.
- Harry, én lefeküdtem Zaynnel.. [...]

6 megjegyzés:

  1. te jó isten O.o XDD köviiiit

    VálaszTörlés
  2. hmm... meglepő, roppant meglepő. HAMAR KÖVETKEZŐT !!!!

    VálaszTörlés
  3. omg..... EZ NAGYN DURVAVOLT! de imádom! köviiiiit!!! :DD :*

    VálaszTörlés
  4. omg..k*va jó..mikor lessz a kövi??hamar a kövit :))

    VálaszTörlés
  5. omg...nagyon jóó!!!!*-* imádom.. gyors kövit!! :))

    VálaszTörlés