2013. 03. 28.

●10.Rész●

Sziasztok! Meghoztam a 10.Részt, előbb már megírtam. De végül letöröltem mert nem tetszett!
Komizni, ér! Annyira örülök, hogy megvan a 23 feliratkozóm! Komizni!!! És szeretném ha meglenne a héten a 30! xx


^^ bowling ^^

Hatalmas alakja felém tornyosult, haja teljesen előre omlott. Csak mosolygott előttem. Megszeppentem, mikor a csípőmre tette a kezét ls beljebb tolt a házba. Majd elengedte, a fiúkat kezdte el nézni.
- Zack! - állt fel Zayn, és rohant oda a fiúhoz. Lepacsiztak, majd a többiekkel is, Harry mellém állt, hiszen én még mindig úgy álltam mint egy bábu. Megpuszilta a homlokom, és a csípőm is megfogta. Magához húzott.
- Ne félj! Jó barát! - suttogta a fülembe. Kicsit meg görbítettem a számat, de megint visszafagyott a komoly tekintetem. Ahogy a számomra teljes idegen, levette a kabátját, és a cipőjét is eldobta. 
- Szia Zack vagyok! - jött oda hozzám és nyújtotta a kezét kedvesen.
- Hope! - fogadtam azt el. Mikor elengedtem, gyorsan leült a kanapéra. Vettük példáját, és utána mentünk. Harry ölébe ültem mert már nem volt hely, mosolyogva nézték a fiúk a szeppentségem, hiszen mégis egy teljesen kigyúrt agyig tetovált palival ülök egy "szobába". 
- Nem kell tőlem félni! - mosolygott mellettünk Zack.
- Nem félek! - tettem karba a kezem.
- Bo! - ugrott elém, és sikított egyet. Kicsit összerezzentem, és Harryhez bújtam.
- Ez nem vicces! - tettem megint karba a kezem.
- De igen az. - mosolygott Harry. - Amúgy nem hívod fel apudat, hogy minden rendben? - terelte a témát. Tényleg fel kéne hívni aput, ahogy ismerem kinézi, hogy elütött egy vonat, vagy egy autó. Felpattantam Harry öléből és a telefonomat kezdtem el keresgélni. Meg is lett, kikerestem apu számát, és már az erkélyen csörgetni kezdtem el..
- Szia kicsim! - köszönt apa lelkesen.
- Szia apa! Mi újság? - hatalmas vigyorral a számon tettem fel a kérdést.
- Semmi különös, és veletek? - kérdezett rá. Ekkor kettő erős kezet éreztem a derekamon, teljes testét nekem nyomta. Alig bírtam ki, hogy ne nyögjek, de a levegőt is akadozva vettem már.
- Minden.. uh Rendben! - szaladt ki a számon a kicsiny mondat. Megfordultam, és Harryvel találtam szemben magam. Röhögött csendesen, de már majdnem kitört. Ráztam a fejem, és mutogattam, hogy mennyen arrébb.
- Mi van Harryvel. Jó fej kedves? - tért át apa egy másik témára.
- Igen, nagyon kedves..- mondtam ekkor Harry kicsit hátrább lépett, majd mellém. Úgy néztük visszafordulva a tájat. 
- És.. mi van a többiekkel? Zayn és Niall milyenek?
- Zayn egoista, Niall meg kajás! - röhögtem el magam. 
- Kicsim most mennem kell! Sajnálom, de Grace már nyavalyog! - ezzel le is tette. Sóhajtva, zsebre hajítottam a telefonom, majd Harry újra elém mászott. Mosolyogva, csókolt meg. Kezét a derekamra tette, és magához húzott. Haja csiklandozta a homlokom. Éreztem, hogy mosolyog. Egyszerűen isten, vagy egy angyal.
- Beszélnem kell majd apáddal. Meg kell vitatnunk, hogy ki hívhat kicsimnek! - engedett el az ajkaival. Mosolyogva megráztam a fejem, majd elengedtem az előbb megfogott nyakát. Bementünk a nappaliba, még  mindenki ott ült, csak mást csináltak.
- Ne kockuljatok! - szóltam árjuk, mire mindenki felkapta a fejét.
- Elintéztem! Ma bowlingozni megyünk! - jelentette ki Zayn. Kikerekedett a szemem, imádok bowlingozni! - Este 6-ra mindenki legyen kész! - Ezzel felment a szobájába..



^^Este 6^^

Ahogy beléptünk a bowling terembe azonnal hevesebben kezdett verni a szívem. Szeretek bowlingozni, régen a hobbim volt. Egy, két héttel ez előtt meg a szörf kötött le, igaz még most is.
Azonnal megfogta Harry a kezem, és a pulthoz vezetett.
- Hányas cipőt kértek? - fordult felénk Samanta ( ?! ) - Ó sziasztok! - mosolygott, és ölelt át először engem.
- Szia! Te itt dolgozol? - néztem rá.
- Ma vettek fel próbaidőre! Na de hányas cipők lesznek? - nézett ránk. Először Harry, majd Zayn és Zack, aztán Niall mondta el a cipőméretét.
- Nekem 37-es lábam van! - mosolyogtam, mikor a kezembe nyomták a kicsi cipőt.
- Te aztán nem élsz nagy lábon! - mosolygott Zayn. - Zack, Niall! Megyünk? - indult  a pálya felé. Én még kértem egy ásványvizet, közben Harry is elment játszani.
- Te meg miért nem mész? - lökött meg egy kicsit Sam.
- Nekem bűntudatom van! - fordultam felé. - Miattam nem vagytok együtt! - néztem a pultot.
- Figyelj, Hope! Ez nem a te hibád! Majd megérted, mikor elmondja! De ne erőszakold rá! Érted? - mosolygott, de komolyan beszélt.
- Értem! - ezzel fel álltam, és a pályát vettem célba. Azonnal egy golyót kivettem, és gurítottam még Harry előtt. Minden bábu ledőlt, és a pontjaim már majdnem a maxot ütötték.
- Igazi ellenfelem van! - gurított ő is! Ugyan csak tarolt. Megint megfogtam a kék golyót, és megint taroltam gurítás után.
- Harry ezt nem hagynám! - szólt Niall. Előkapta a telefonját.- Ezt tweeteljük! Lefényképezett minket, kicsit homályos kép lett mert sötét volt a teremben.

@Nialloffical.: @Harry_Styles. Vigyázz! Igazi ellenfél! - olvastam el a twitter bejegyzését. 
@Harry_Styles.: @Hope_Clark. Úgy sem győzöl le! - azonnal vissza kellett írnom.
@Hope_Clark.: Ha győzök ma bulizunk^^! - ezzel zsebre vágtam a telefonom, és egy új golyót fogtam meg. Azonnal elhajítottam..

~ 30 percel később ~

- Mondtam, hogy én fogok nyerni! - nyújtottam ki a nyelvem, és adtam oda Samantának a cipőm.
- Kifáradtam! Holnap megyünk inni! Hiszen úgy is szülinapod lesz! - mondta Harry. Ki is ment a fejemből, hogy milyen nap van.
- Akkor ott holnap nem csak buli lesz! - húzogatta a szemét Zack. 
- Zack! - szóltam rá, kifizettük az estét, és kijöttünk a teremből. Gondoltuk hazasétálunk hiszen ittunk egy kicsit, alig éltem már és ezt Harry is észrevette. Azonnal a hátára kapott, addig én a nyakát átkaroltam.
- Te nem vagy fáradt? - suttogtam.
- Hidd el az vagyok, de miattad kibírom! - erre a mondatára azonnal benyomtam a szunyát.. 

6 megjegyzés:

  1. ez is nagyon jólett *-* :D ügyes vagy és nagyon várom a kövit !! <3 pusszancs :*

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó, hamar következőt :)

    VálaszTörlés
  3. Azt a ..... O.O Elégge meglepödtem a Samantás résznél! O.o nem várt meglepetés volt! Amúgy nagyon jó lett ez a rész is csak úgy mint a többi! Várom a következöt! ^.^ :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj nagyon jó imádom,hamar kövit!!

    VálaszTörlés