2013. 03. 26.

Semmi jó!

Sziasztok!
Rossz hírrel jöttem, vagyis nekem rossz.
Egyre csökkenek a komik, tudom, hogy nem mindenki akar komizni, én is így vagyok. De ha tetszik a blog akkor komizok, szeretnélek titeket megkérni, hogy komizzatok! Ha látom, hogy érdekel amit írok akkor hamarabb tudom hozni a részt ( ösztönzés )
Tudjátok, hogy imádlak titeket! Meg, hogy miattatok írok!
Egyszerűen most azt szeretném kérni, hogy a 22 főből
komizzatok ide ehhez a bejegyzéshez!
Nem a 8. Részhez hanem ide!
Köszönöm megértéseteket, most gondolkoztam.
Arra jutottam ha nem komiznak, nem is sokan, hanem legalább az olvasóim fele nem komiz akkor örökre leállok az írással.
Döntések hegye... 
Sorry. #offline

5 megjegyzés:

  1. ÉN MINDÍG KOMIZOK! :'(( kérlek... bárhogy is legyen, ne hagyj fel az írással! nagyon tehetséges vagy! nem tudom h miért nem komiznak.. én IMÁDOM(!!) a blogod! szépen kérlek, hogy ne hagyd abba.. :'( <333

    VálaszTörlés
  2. Nehogy abba hagyd az írást mert kib*szott jól írsz!!!:DD És komizzatokkkkkkkkk!!!!!!!!!:DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sajnálom h az agyadra mentem a folytonos linkeléssel, nem volt szándèkos csak kiment a fejemböl h máf egyszer megirtam. A blogot kérlek ne hagyd abba mert nagyon tetszik és nagyon jo. :D

    VálaszTörlés
  4. Ha abbahagyod, komolyan megkereslek és elverlek.:D
    Imádjuk. és olvassuk.<3 és kíváncsian várjuk a következőt! xx

    VálaszTörlés
  5. Nos, én ma kezdtem el olvasni a blogod, és már befejeztem. Imádom. Szóval... ABBA NE HAGYD !!!!!!!! Érted ? ! :DD xx

    VálaszTörlés